Recent Posts

Pandemi Sonrası İlk Aile Birleşimi Vizesi



Müjdemi isterim :) ilk vize duyumunu aldım, umarım devamı da sizlerden gelir.

Bu bilgi bana blogumu takip eden ve eşi için vize bekleyen bir arkadaşımızdan geldi. Bir takipçimiz fransız vatandaşlığı olan arkadaşının eşi için yaptığı aile birleşimi vizesine dün yani 19 Ekim pazartesi günü cevap geldiğini, vizesini aldığını yazdı bana. 

Fransız vatandaşı eşlerinin öncelikli olacağını hepimiz tahmin ediyoruz, açıkçası devamının da geleceğini düşünüyorum.

Yakında sizlerden de güzel haberler almak umuduyla bu haberi sizlerle paylaşmak istedim. 




Paylaş:

22 yorum :

  1. Haydi hayırlısı inşallah

    YanıtlaSil
  2. Fransa Rüyası arkadaş ne zaman offİİ muayeneye girmiş acaba. Bekleyenler için bir ipucu olabilir. En azından hangi ayın hangi haftası offII görüşmesi olmuş yazarsanız iyi olur.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun yaaa çok sevindim darısı bizim başımıza peki arkadaşin onayı ve evrak teslimi ne zaman olmuş bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorularınızın cevabını ben de aldığımda size de bilgi vereceğim.

      Sil
    2. Soruların cevabını aldım ancak cevap bizleri mutlu etmeyecek. Fransız eşi olan kişi vizesini OFII randevusu sonrası teslim almış.

      Ve iki takipçimize konsolosluğa attıkları mail sonrası, vizelerin bakanlık kararıyla durdurulduğu söylenmiş. Sadece fransız vatandaşı eşlerine vize veriliyor şimdilik anladığımız kadarıyla... Umarım sizlerden farklı iyi haberler gelir.

      Sil
  4. İnşallah :) Bizimde vizelerimiz gelir de en kısa zamanda size güzel haberler veririz.. Soruların cevabını sabırsızlıkla bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  5. Bir şey soracağım, Nişanlım ile ccam belgesini alacağız lakin ben Kocaelinde ikamet ediyorum. Apostil ve ya valilikteki işlemleri burada yapabilir miyim? İstanbula göre çok daha hızlı halledebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CCAM almak için zaten İstanbul'a gitmek zorundasınız, aynı gün içinde halloluyor apostil işlemi. Bildiğim kadarıyla İstanbul'da yaptırmanız gerekli.

      Sil
  6. Arkadaşlar esim fransiz tr de yasiyorduk 20 ekimde fransaya geldik normalde vizede problem yok hemen cikti bizim vizemiz haberiniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşi Fransız olanların aile birleşimi vizelerinde sıkıntı yok olan bize oldu yaklaşık 2 aydır vize bekliyoruz hiçbir haber yok maalesef ki :(

      Sil
  7. Şimdiden teşekkür ederim birsey danisacagim ben gecen sali fransaya geldim d tipi vize ile ofii pulunuda aldim 200 euroya simdi ne yapmam gerekiyor bilginiz varsa yardimci olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogumdaki yazıları okuyarak gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. OFII'ye evraklarınızı göndererek başlayabilirsiniz. Aşağıdaki yazımda detaylarını anlattım.

      https://fransahayali.blogspot.com/2018/12/fransaya-geldikten-sonra-ofii-evrak.html

      Sil
    2. Teşekkür ederim sagolun peki Ofii gorusmesine gitmeden calismaya baslayabilirmiyim peki bilginiz var mi.

      Sil
    3. Fransa Rüyası bana verilen kağıtta şu adrese e-posta adresi Fransa'ya giriş bilgileri ve vize numarası-tarihi gibi bilgileri girmem söylendi.Tabi aynı anda 200 Euro sanal pul da alıp ekledim sistemlerine. (https://administration-etrangers-en-france.interieur.gouv.fr/particuliers/) OfII ye evrak falan gönderin diyen olmadı. Ya kanun değişti yada Fransa vatandaşı eşi olanlar için durum böyle, bilemiyorum.

      Sil
    4. Merhaba, evet pandemi nedeniyle artık işlemler online olarak gerçekleştiriliyor.

      Bu arada Fransa'ya giriş yaptığınız andan itibaren çalışabilirsiniz, herhangi bir randevu, kağıt beklemenize gerek yok.

      Sil
  8. Fransa Rüyası ben Fransiz vatandaşı eşiyim ve bu hafta vizem geldi ama şanstan Fransa karantina ilan etti. Fr vatandaşları ve Oturum kartı olanlar girebilecek diyor konsolosluğa da mail attım bekliyorum. Sizin bir bilginiz var mı D tipi vize ile gidemez miyim.Olmazsa Cenevre'den giriş yapmayı düşünüyorum ama bu vize ile Cenevreye giriş yapılır mı bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D tipi aile birleşimi vizesiyle ilk olarak Fransa'ya girmeniz gerekiyor. Uçak firmalarının yolcu taşıma kurallarına baktım, fransız vatandaşları ve onların aileleri uçuşlara kabul ediliyor. D tipi vizenizle giriş yapabilirsiniz bu durumda. Biletinizi almadan önce uçak şirketini arayıp teyid edin.

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

| Fait avec ❤️ en France