Recent Posts

Pandemi ve Kısa Süreli Fransa Vizesi


Mart ayından bu yana askıya alınmış olan kısa süreli vize verilmesiyle ilgili nihayet vize servisinden bir açıklama geldi. 


Vize başvurularını almaya başlayacaklarını duyurdular, şimdilik aracı kurum olan VFS global pazartesi, çarşamba ve cuma olmak üzere haftanın 3 günü başvuruları kabul edecek. Vizesi pandemi dönemine denk gelenler, yani vizesi olduğu halde covid nedeniyle yurt dışına çıkamayanlar için sadece vize basılı sayfanız fotokopisi ile yeniden vizeye başvurma hakkını veriyorlar. Kolaylık olması için de vize ücretini almayacaklarını ancak VFS'ye ödenen aracı kurum ücretinin yeniden ödenmesi gerektiğini açıkladılar. 


Bu vesileyle de bekleyen aile birleşimi vizelerinin de önünün açılacağını ve yavaş yavaş vizelerin verileceğini düşünüyorum :) Şimdiden bekleyenlere hayırlı olsun :)




Paylaş:

8 yorum :

  1. Umarım dediğiniz gibidir.:( Bizde neye inanacağımizi şaşırdık doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa süreli vize başvurularını açtıklarına göre diğer vizeleri de vereceklerini düşünüyorum, umarım güzel haberler gelir sizlerden.

      Sil
  2. 21 Ağustos 2020’de sağlık muayenesine gittim ve pasaportumu teslim ettim. Hala bir haber yok. Umarım en kısa zamanda tüm bekleyenler için sevindirici bir haber gelir..

    YanıtlaSil
  3. Eşim Mithat bana da istek yaptı onay 8. 31 de oldu. Mektup da ekimİn 2sinde geldi. Bende halen beklemekteyim. Beni aramalarını işlem yapmak için. Onay olduktan burda ne kadar süre içinde haber olunuyor. Ne kadar bir süreç olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İstanbuldan aradılar. Bize onay mektubu 5 Haziranda gelmişti.Yaklaşık 2 ay sonra aradılar sağlık randevusu ve pasaport için. Pandemi sürecinde çok belli olmuyor sanırım..

      Sil
    2. Rica etsem 2 ayın sonunda mı aradılar bizde halen bekliyoruz Büşra hanım 2 ay olmasına 1 hafta kaldı ve benimle iletişime geçilmemesi beni fena yapıyor

      Sil
    3. Anlıyorum hepimiz bu belirsizlikten çok yorulduk. Genel olarak 2 ay içerisinde arıyorlar. Bu süreçte daha da uzar mı bilemiyorum. İnşAllah en kısa zamanda hayırlı haberleri alırız..

      Sil

| Fait avec ❤️ en France