Recent Posts

Aile Birleşimi Vizelerinde Gelişme - Müjde !!

Nihayet sizlerden gelen güzel bir haberi herkesin görmesi için ayrıca bir yazı olarak paylaşmak istedim.

Bu müjdeli haberi ilk olarak Muhammed Kaynar arkadaşımız paylaştı. Ben de ufak çaplı araştırıp birçok haber sitesinde görünce uzun süredir bekleyen herkes için çok sevindim.

Fransız eşleri ve çocukları sıkıntısız bir şekilde vize alabiliyorlardı ancak bizler gibi Türk eşleri mart ayından beri vize bekliyordu. 

Bu güzel habere gelince, 18 Marttan beri aile birleşimi dosyalarının beklemede olmasına birçok derneğin itirazı sonucunda normal aile hayatı hakkına karşı bir saldırı olduğu kararına vardı ve günlük 60 kişiyle sınırlı olmak üzere vize verileceği açıklandı. Bu kararın 21 Ocakta alınmasıyla birlikte vizelerin verilmeye başlanacağı haberi geldi. 

Bu 60 kişilik grubun sadece Türkiye olmadığını, tüm dünyadan eş ve/veya çocuklar için yapılan aile birleşimi dosyalarını kapsadığını hatırlamakta fayda var, sürecin bu yüzden yavaş işleyeceği aşikar ancak az da olsa belirsizliğin ortadan kalkmış olması içimizi ferahlattı. 

Şimdi sizlerden gelecek olan güzel haberleri bekliyoruz. Herkes biran önce eşlerine kavuşsun... 

01/02 itibariyle Gülşah hanım vize basılmış pasaportuna kavuştu ve birkaç arkadaştan daha güzel haberler geldi, nihayet sabrın sonu selamet :)

Fransız gazetelerinde çıkan haberlerden ikisini aşağıda paylaşıyorum, google translate ile çeviri yapabilirsiniz. 

Le point

Conseil d'état 




Paylaş:

237 yorum :

  1. Çok şükür sonunda sevindirici bir haber geldi. Herkes en kısa zamanda eline kavuşur inşaAllah. :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah artık daha fazla geciktirmezler. Dayanacak güç kalmadı.😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz pasaportu ne zaman teslim etmiştiniz Gülşah hanım ?

      Sil
    2. 9 Eylül'de Büşra hanım.

      Sil
    3. Bende 21 Ağustos’ta teslim etmiştim. Gerçekten yorucu bir süreç oldu. Teslim alan olursa yazarsanız sevinirim

      Sil
    4. Vizelerin verilme kararına çok sevindim fakat bize onca ülke arasından nasıl sıra gelecek o biraz kafamı kurcaladi doğrusu ☹️ buda zaman isteyen birşey ama😔

      Sil
    5. Haklısınız 😔 inşaallah bundan sonrasın da çok bekletmezler.

      Sil
  3. Arkadaşlar vizeler verilmeye başlanmıştır an itibaren istanbul konsolosluğu facebook sayfasından duyurmuştur bilginizi hadi hayirlisi

    YanıtlaSil
  4. https://istanbul.consulfrance.org/Vize-Aile-birlesimi-vizeleri-tekrar-verilmeye-baslanmistir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümüz aydın :) şimdi sizlerden gelecek haberleri bekliyoruz.

      Sil
  5. Sağolun haberi gördük inşallah en kısa zamanda herkes vizesini alır 🤗 hepimizin gözü aydın olsun

    YanıtlaSil
  6. Lütfen vizesinin alan arkadaşlar buraya yazsın

    YanıtlaSil
  7. https://www.vfsvisaonline.com/Global-Passporttracking/Track?q=shSA0YnE4pLF9Xzwon/x/BGxVUxGuaZP3eMAtGHiEL1oJQ700/JA8hBHpO0eK8juzc3i3U3he5DS8mAaOFIWEg==#CaptchaImage

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başvurunuzu bu adresten referans numaranızla kontrol edebilirsiniz.

      Sil
    2. Büşra hanım benim hep geçersiz bilgi diyor.Daha önceden de bakıyordum şimdiye kadar hiç cevap vermedi.

      Sil
  8. vizeleri actiklari gibi ucuslari fransiz vatandasi olmayanlara kapadilar sizce normalmi ?

    YanıtlaSil
  9. Türk bir arkadaşımıza cuma günü pasaportunuz hazır diye mesaj gelmiş.Bugün de almaya gidecek.Aile birleşim vizeleri de zorunlu durum sonuçta herhangi bir açıklama göremedim ben kapanma ile ilgili

    YanıtlaSil
  10. Türk bir arkadaşımız vizesini aldı bugün. Hava alanında doldurması için kağıt vermişler yasaklar vizeye engel değilmiş :)

    YanıtlaSil
  11. Bu çok güzel bir haber merci

    YanıtlaSil
  12. turk vatandasiyim ofii uzerinden aile birlesimi basvurusu yaptim esim de turk turkiyeden gelicek sizin bahsettiginiz kisi turk vatandasi esimi vizesini alan fransiz vatandasi esimi ?

    YanıtlaSil
  13. Kendimde eşimde türk vatandaşı bugün pasapotumu ve vizemi vfs global den teslim aldım darısı sizlere inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünüz Aydın çok sevindim. Gülşah hanım bana henüz bir haber gelmedi sizin işleminiz tam olarak ne zaman başlamıştı

      Sil
    2. coookk sevindimmmm sizler icin umarim benim esimde gelir bian once doktor kontrolune cagirmiyorlarmi peki?

      Sil
    3. Büşra hanım benim eşim 2019'un ocak ayında aile birleşimi için başvuruda bulundu 25 Ekim'de ev kontrolü oldu 20 Ağustos 2020 de valilik onayı geldi 9 Eylül 2020
      de evrakk teslimi ve doktor kontrolünden gectim 11 Eylül'de de pasapotum konsolosluktaydi. Umarım açıklayıcı olmuştur

      Sil
    4. Teşekkür ederim olmuş. Benim de kısa zaman da gelir diye düşünüyorum. Daha fazla uzun sürmeyecek gibi. :)

      Sil
    5. Gülşah hanım şansınız bol olsun.Ben 5 Ağustos 2020 de teslim ettim.Ama hala bekliyorum.

      Sil
    6. Gülşah hanım bir de muayeneden geçenleri tekrar çağıracaklar diye duydum.Böyle bir işlem görfünüz mü acaba..Mail atıyorum sürekli başka bir şey yapmam gerekiyor mu acaba..Bu arada adınıza sevindim hayırlı olsun.

      Sil
  14. Çok şükür 9 şubata Ankara’dan randevu için aradılar. Evraklarımı hazırlıyorum mail attılar ama teyit etmek amacıyla belgelerin neler olduğunu yazar mısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ankara'ya getirilecek evraklar hakkında bilgi verir misiniz ?

      Sil
  15. Evrakların asıllarını çıkardım . Fotokopisine kadar hazırladım ama eksik bişey olur diye huzursuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısıyla vizenize kavuşursunuz umarım biran önce, bununla ilgili bir yazım var. Evrak listesi de yazıyor. Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

      https://fransahayali.blogspot.com/2018/12/fransa-aile-birlesimi-valilik-onay.html

      Sil
  16. https://www.lefigaro.fr/voyages/quels-sont-les-motifs-imperieux-qui-permettent-de-voyager-20210201

    burdan bakin yeni kanunlar cikardilar linktn bakabilirsiniz ve ayrica vizeyi aldiktan sonra fransaya giris yapabilen olursa lutfen paylasirsa cok sevinrim

    YanıtlaSil
  17. Yorumlarınızı okudum yalnız benim eşim onay gelmeden önce Ankara’ya istedikleri belgeleri verdi 10 Eylül’de onayı geldi şimdi İstanbul’dan bizmi randevu alacağız onlarmı bize randevu verecek beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar size randevu verecekler ama siz yine de ofii yi arayın ve kendinizi hatırlatin yoksa dosya altı olmaktan kurtulamazsiniz.

      Sil
  18. Bugün pasaportunu alan oldu mu arkadaslar

    YanıtlaSil
  19. Sağlık kontrolüne gittikten sonra vize geç sürüyor mu ?
    Sağlık kontrolü yapılmış olup vizesinden haber alan var mı

    YanıtlaSil
  20. Pasaport dan haber alan oldu mu acaba

    YanıtlaSil
  21. Bugün vizesini alan oldu mu arkadaşlar

    YanıtlaSil
  22. Aile birleşim vizeleri veriliyormu arkadaşlar lütfen bir cevap yazın

    YanıtlaSil
  23. 2019 beri vize bekliyoruz hale bir yok cevap verdiğiniz içi tesekürler hanife hanim

    YanıtlaSil
  24. size tavsiyem ofii ile iletisime gecmeniz yadabasvuru yaptiginiz araci kurum ile eksik belge olabilir bazen atlanabiliyor yogunluk nedeniyle sizin pesine dusmeniz gerekli

    YanıtlaSil
  25. Doktor kontürolünden geçtim sadece vize mi bekliyorum 07.09.2020

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar vizeler verilmeye devam ediyor bir kaç kişinin. Daha vize duyumunu aldım inşallah en kısa zamanda sizlerde güzel haberler alırsınız.

    YanıtlaSil
  27. İnanın gülşah hanım yorulduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur sizi çok iyi anlıyorum bende iki yıldır eşime evime kavuşacağım diye bekliyorum beklemenin ne demek olduğunu çok iyi bilirim. Tek dileğim bir an önce hayırlı haberlerinizi duymak.

      Sil
  28. Onayın bölgeden bölgeye değiştiği gibi vize de mi öyle oluyor?

    YanıtlaSil
  29. Bugün pasaportunu alan oldu mu arkadaşlar

    YanıtlaSil
  30. Bugün vizesini alan oldu mu arkadaşlar

    YanıtlaSil
  31. Vizesini alan oldu mu acaba

    YanıtlaSil
  32. Hala vize almayı bekliyoruz figen hanim

    YanıtlaSil
  33. Siz nezaman doktor kontrolünden geçtiniz acaba benim 07.09.2020

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 07.08.2020 de gectim ama hiçbir haber yok sıkıldım bende

      Sil
    2. Figen hanım mail attınız mı veya aradınız mı hiç..

      Sil
    3. Tabi ki de aradım ve başvurunuz araştırma da denilmekten başka birşey duymadım galiba bir arkadaş paylaşmış vizeler yine askıya slındı diye artık sonumuz hayrola

      Sil
    4. Aynen bana da aynı yanıt veriliyor.Dün Vfs ye mail attım vizeler durduruldu mu diye sadece vizemin hala araştırması yapılıyormuş:))size yakında haber verilecektir diye mail attılar.Böyle oyalıyorlar işte..

      Sil
    5. Ama nereye kadar hayatlarımızı mahfetiler artık sonuc yok birşey yok ama haber alırsanız lütfen yazın

      Sil
    6. Aynen yıldırdılar vallahi.Birde demokrasiden bahsederler.İnsan haklarından bahsederler.Fransız vatandaşıysan virüs yok.Resmen ayrımcılık yapıldı.Tabi ki bir sonuç alırsam paylaşırım.

      Sil
  34. Merhabalar..Ben de mart ayından beri bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 Ağustos da dosyamı vfs ye teslim ettim.7 Ağustos da konsoloslukda işleme alındığına dair mesaj attılar.Ama defalarca mail atıyorum.hep aynı cevap geliyor.Hala vizem araştırma aşamasındaymış.Neyi araştırıyor bunlar anlamadım.

      Sil
  35. Başka yapabileceğim bir şey var mı.Konsolosluk vfs ye yönlendiriyor.Onlarda aynı şeyi söylüyorlar.Çok ilgisizler ve kapalı cevaplar veriyorlar.2.5 yıldır beklemedeyim ve düzenimiz bozuldu.Tam bu sefer oldu derken önümüze duvar ördüler.

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlarlar vizelerin tekrar dan askıya alınma durumu söz konusu değil öyle birşey olsaydı anında konsolosluk resmi olarak sitede yazardı ne kendi sitelerinde ne Facebook hesaplarında herhangi bir açıklama yapilmamis içinizi ferah tutun... Çok yakın zamanda sizlerinde güzel haberlerini alacağız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.sevindim adınıza bizlere umut oluyor.Hayırlı olsun vizeniz Bende sizin gibi düşündüm Gülşah hanım ama bizleri bir şekilde oyalıyorlar.Bana yakında sizi bilgilendireceğiz diye mail attılar o yakın ne zamansa artık

      Sil
  37. Gülşah hanım bugün vizesini alan oldu mu bilginiz varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün için bilmiyorum ama geçtiğimiz hafta benimle birlikte 3 kişinin daha vizesini aldığından haberim var.

      Sil
    2. Gülşah hanım pasaportunuz ile birlik de her hangi bir forum verildimi

      Sil
    3. Evet verildi hava limanında gösterilecek. Dendi yani uçuşların kapalı olması durumu bizi etkilememekte konsolosluğun verdiği formu doldurup hava limanındaki görevlilere gosterip ucunusunuzu sağlayabiliyor sunup. Gerçi ben daha hala ucamadim bakalım çıkış yaptıktan sonra sizleri bilgilendiririm.

      Sil
    4. Peki forumlar fransizcami ve kaç nüsa

      Sil
    5. Fransızca evet 3 sayfalık birseydi 1 sayfası Fransa'ya gittikten sonra yapılması gereken şeylerdi sanırsam diğer ikisi de form du

      Sil
    6. Gülşah hanım siz fransanin neresine gidiyorsunuz vize almak nasip olursa ben mulhouse şehrine gidicem

      Sil
    7. İnşallah vizenizi tez zamanda alırsınız... Lyon

      Sil
  38. Vizeler veriliyor haberiniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veriliyor diye biliyoruz.Elimiz kolumuz bağlı sıra bekliyoruz

      Sil
  39. Bende bugün sağlık kontrolünden geçtim.Ve vizemin Ankara konsolosluktan ne zaman onaylanırsa o zaman verileceği belirtildi. Bir hafta geçince haber alamazsanız pasaporttan tlf numarası verildi bilgi almak için. Vizler halen devam ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah en kısa zaman da haberleri alırız . Mahkeme kararı ile onaylandığı için iptal olma durumu pek yokmuş.

      Sil
    2. Büşra hanım siz ne zaman teslim ettiniz dosyanızı

      Sil
    3. 2019 Ekim Ayında Dosya süreci başladı. 2019 Aralık ayında evrak teslimi için aradılar. 2020 Şubat sonunda Ankara ofiiye evrakları teslim ettim.5 Haziran 2020 valilik onayı geldi.21 Ağustos 2020 tarihinde İstanbul’a gittim.Sağlık muayenemi oldum. İstenilen evrakları ve pasaportumu teslim ettim.Hala konsoloslukta işlem görmekte diye yazıyor.Henüz bir haber yok beklemedeyim.

      Sil
    4. Anlaşılır lekilde yaxmişsınız teşekkür ederim.Valilik onayım 10 mart da geldi benim.5 ağustosda vfs dosya teslimim oldu.7 ağstosda pasapoetum konsoloslukdaydı.Benimde aynı şekilde hala işlemde diye cevap veriyorlar.Az kaldı inşallah.Zaman zaman acaba sorun mu var diye kafam kurcalanıyor.

      Sil
    5. Rica ederim Esen Hanım.Benim 24 Ağustos tarihi itibari ile konsolosluktaydı. Sonuç olarak valilik onay verdi. Bir sorun olacağını düşünmüyorum.Kendileri ağırdan alıyor olabilir.

      Sil
    6. Sündürdüler resmen.Düşmanıma bile git yurtdışına evlen demem bundan sonra

      Sil
    7. Büşra hanım vizenizle ilgili bir gelişme var mı.Benim yok.

      Sil
  40. Hayırlı olsun inşallah en kısa sürede alırsın.

    YanıtlaSil
  41. Bizimkinde geldi arkadaşlar rabbim bekleyenlerede biran nasıp eylesin. Bugün pasaportumu elime aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun Hanife Hanım çok sevindim adınıza. Kargo ile mi geldi.Ne zaman muayene olmuştunuz ?

      Sil
    2. 10 Şubat da muayane oldum

      Sil
  42. Hanife hanım hayırlı olsun pasaport ile herhangi bi forum verildimi

    YanıtlaSil
  43. Bir de vizenizin tarihi nedir

    YanıtlaSil
  44. Hanife hanım Ankara’ya evrak teslimi ne zaman yaptınız ? İstanbula sağlık kontrolü için ne zaman arayıp randevu verdiler ? Ücret ödeme oldu mu ? Detaylı olarak müsait olduğunuz da yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  45. Vize verildikten sonra 3 ay süre içerisinde fr ye giriş yapılıyor değil mi ?

    YanıtlaSil
  46. Ben 27 Ocak ta evrak teslimi için gittim 10 şubatta sağlık kontrolüne gittim 2 gün sonra da pasaportumun kuryeye verilmiş olduğunun e mailini aldım. Evet 3 ay içerisinde çıkış yapmak zorundayım.kısmet olursa bu cumartesi günü çıkış yapıcam. Sadece kargo ücreti verdim 10 euro

    YanıtlaSil
  47. Hayırlı olsun ne mutlu adınıza çok sevindim 🥰

    YanıtlaSil
  48. Fransa hayali burda adres bildirdigimizde Türkiye'deki adresimiz ne olacak siliniyor mu,Türkiyeye gittiğimizde doktora gitme durumu olduğunda nasıl oluyor bilginiz varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Türkiye'deki ikametgahınız siliniyor. Türkiye'de sigortanız olmadığı için hastaneye ya da sağlık ocağına gittiğinizde ödeme yapmanız gerekiyor.

      Sil
    2. Adres degisikligi mecburi evet.

      Sil
  49. 3 Mart’ta doktor kontrolü için randevu verdiler arkadaşlar darısı vizeye 🤍 ve sizlere inşallah 🥰

    YanıtlaSil
  50. Güzel haberler geliyor, 16 şubatta başka bir arkadaşımız da vizesini teslim aldı. Kendisi doktor kontrolünden ağustos ayında geçmişti. Evrak teslimi ise 2018 yılında yapmıştı... Sabretti, nihayet yarın Fransa'ya gidiyor kendisi :)

    YanıtlaSil
  51. Fransa hayali benim 2018 de nikah nişan vs oldu
    Kına ve düğünü bıraktık vize çıkınca yaparız diye 🥴 Mart ayında dr kontrolünden sonra vizem gelirse 90 gün içinde giriş yapmam gerekiyor ya hani . Düğünümüzü mayısta 15-16 mayısta yapmak istiyoruz ama eşim nolur nolmaz diye nisana almak istiyor. Sizce erken yada geç giriş yapmak önemli mi bi sıkıntı olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve kısıtlamalar olduğu için giriş çıkış yapamıyorlar . Bi gelişme var mı ? Macronun açıklamalarına dair ? Belli bi tarih verdi mi? Onların yol hakkındaki insiyatiflerine kaldık ...

      Sil
    2. Sevgili Gökçe sen evrak teslimi dktorkontrolu ne zmn gitmiştin ve onay tarihini yazarsan çok sevinirim

      Sil
    3. Yani valilik onayı ne zmn olmuştu demek istedim

      Sil
    4. 27 Temmuz 2020 onay
      9 Şubat evrak teslimi ,03 Mart doktor kontrolüne gideceğim nasipse

      Sil
    5. 3 aylik surec icinde giris yapildigi takdirde, vizeyi alir almaz ya da sonrasinda giris yapmak farketmiyor. Onemli olan 3 ayi gecmemek.

      Sil
  52. Visa long séjour ile giriş yapabiliyorsun Fransa'ya sorun olmuyor sana linki koyucam buraya bulayim

    YanıtlaSil
  53. Aile birleşimi veya mültecilerin, ikincil korumadan yararlananların ve vatansız kişilerin aile birleşimi için verilen uzun süreli vizeye sahip üçüncü ülke vatandaşı..

    Bu şekilde yazıyor yani senin giriş yapmanda bir sıkıntı yok

    YanıtlaSil
  54. Ağustos ayında muayene olup da vizesini alabilen var mı.Ağustos ayında muayeneye gidenler de bir sorun var sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esen Hanım ben de 21 Ağustos’ta muayene olmuştum henüz bir haber yok

      Sil
    2. Hiç sordunuzmu vfs ye yada Büşra ofiiye hanım belki eksik evrak vardır

      Sil
    3. Ben sordum ofıı ye eksik yok..Sorun konsoloslukda bu konuda ne yapmamız lazım bilemiyorum.Telefona bakmıyorlar Faks çekmeyi düşünüyorum.Maillere aynı cevap geliyor.Çok sıkıldım.Büşra hanım değişiklik olursa heber verirseniz sevinirim.İyi günler

      Sil
    4. Sabredin sonuçta onay gelmiş bu sene içinde eninde sonunda alicaksiniz vizeyi yükün büyük kısmını atlattiniz ben öyle düşünüyorum sonuçta gelecek eşim öyle yada böyle valilik onay verdikten sonra konsolos zaten verecek vizeyi skmayin canınızı

      Sil
    5. Herhangi bir sorun yok ben de sordum işlem görmekte yazıyor.Bizimle alakalı değil onlarla alakalı. Tamam söylerim Esen Hanım.

      Sil
    6. Büşra hanım bana bu sabah vfs den pasaportunuz kargoya verilmiştir diye mesaj geldi.

      Sil
    7. Bana da aynı şekilde mesaj geldi çık şükür.Bir iki güne elimizde olur pasaport ☺️

      Sil
    8. Gözünüz aydın.Kargodan da gelmesi gerekiyor du mesaj .Size geldi mi acaba.

      Sil
    9. Hayır herhangi bir mesaj almadım sonradan

      Sil
    10. Kargo takip numarası göndermesi lazım.Belki göndermeden ulaşır elimize..

      Sil
    11. Tabii öyle olabilir.. Ups kargo internet adresinden pasaport ya da başvuru numarası ile sorgulanıyor oradan da bakabilirsiniz

      Sil
    12. Tamam bir bakayım.Merci

      Sil
  55. Gökçe hanım eşiniz fransada dosya sürecini ne zaman başlattı acaba ? Aşamalarınızın süresini merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 .08.2019 da başladı süreç 20.11.2019 da ev kontrolüne geldiler . Onay verdiler ev için . Sonrasında bekleme süreci sürekli mail posta attık ne durumda diye ikinci büyük merkezde dediler . 2020 de diger gönderdikleri yere posta attık. 2020 8. Ayda dosyanız onaylandı istanbula gönderildi dediler . Ve virüs nedeniyle uzamalar başladı . Bu sefer İstanbul’u aradık . Bilgi için yollar kapalı vize verilmiyor dediler . Mart 2020 den beri verilmiyor zaten bize denk geldi işte . 2021 de Ankara ve İstanbul ofi tarafından aradılar çok şükür 1 hafta sonra da İstanbul kontrolü bu şekilde ilerledi süreç .

      Sil
    2. Anladım çok teşekkür ederim cevabınız için :) Sonuca yaklaşmışsınız az kaldı. Bizde sizin gibi nişan nikah yaptık bu yaz,düğün için vizeyi bekleyeceğiz henüz işlemleri başlatamadık maaş bordrosu için. Size son olarak birşey daha sormak istiyorum ilk başta süreci başlatmak için 12 tane fistepeyle mi dosya sürecinizi başlattınız ?

      Sil
    3. İlk başta 3 tane vermiş eşim çünkü elinde 3 tane vardı . Sonra bi mektup daha gelmiş evrak istemişler . O evrakların içerisine 4 adet daha koymuş bu şekilde 🙂

      Sil
  56. Mail atarsanız size gerekli evrak listesi ve nasıl yaparsanız red almicaginizi ve hepsi hakkında bilgi verebilirim.

    YanıtlaSil
  57. Pasaportum ups kargo ile bugün geldi. Darısı tüm bekleyenlerin başına :)

    YanıtlaSil
  58. Benimde az önce geldi şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümüzaydın. :) Siz hangi şehre
      gideceksiniz , gideceğiniz tarih belli mi ?

      Sil
    2. Rennes gidşyorum.Siz nereye gidiyorsunuz.

      Sil
    3. Bordeaux(Bordo) şehrine gideceğim. Gideceğiniz tarih belli mi ?

      Sil
  59. Gelen pasaportlardan hiç biri olumsuz alan oldu mu acaba kac günde geldi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi sabah kargodan mesaj geldi. Bugün de teslim edildi.

      Sil
    2. Sorun olanlar da önceden red cevabı veriyorlar herhalde

      Sil
    3. Sorun olanlar valilik onayını alamıyor zaten.Önceden red cevabı geliyor.

      Sil
  60. Gideceğim tarih henüz belli değil.Eşim gelebilirse gelecek.Gelemesse ben gideceğim heralde.Parise gitmem gerekiyor.Oradan gelip alacak..Yurt dışına uçakla hiç gtmedim kendi başıma nasıl olur bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde yalnız hiç gitmedim.Ama genel olarak şehirlerarası yolculuktan pek bir farkı olmadığı söyleniyor. Uçaktan inince de kalabalığı takip edin sıkmayın kendinizi diyorlar.. Şuan yasaklar kalkacak gibi görünmüyor..

      Sil
    2. Sizin şehriniz neresi acaba

      Sil
    3. Bordeaux’ya gideceğim nasip olursa

      Sil
    4. Aynı şekilde ben de oraya gidecem inşallah bir vizeme pasaportumu alsaydım

      Sil
    5. Siz ne zaman muayene olmuştunuz ?

      Sil
    6. Figen hanım önümüzdeki haftada size gelir.7.8 det eslim etmişsiniz.5.8 de ben teslim etmiştim.Gelir yakında inşallah.Beklemek çok zor malesef.

      Sil
    7. Ağustos ayın da muayene olup pasaportu gelen çok oldu. Sizin de eli kulağındadır.
      En kısa zaman da sizlere de gelir inşaallah.. :)

      Sil
    8. Figen Hanım ne durum da vize başrunuz internetten sorguladınız mı ?

      Sil
    9. Figen hanım e posta adresinizi yazabilir misiniz ?

      Sil
  61. Sonunda benim vizemde geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünüzaydın çok sevindim.. Gidiş tarihiniz belli mi ?

      Sil
    2. Ne zaman dosyanizi iceri vermistiniz

      Sil
    3. Ne zaman dosyanizi iceri vermistiniz

      Sil
  62. Arkqdaslar doktor kontrolü için bekleyen var ise tarihler pazartesi belirlenecek pazartesi ve salı herkes aranıp bir sonraki hafta doktor kontrolü oluyormuş istanbul için bu söylediklerim. Bilginize

    YanıtlaSil
  63. Slm sen nerden öğrendin bu bilğiyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizdemi doktor kontrolü bekliyorsunuz

      Sil
    2. Yani bide herkes dediysem büyük ihtimal onayı gelen kişiler içindir çünkü benim eşimin onayi geldi

      Sil
  64. Bizde bekliyor ) benim eşimin eylülde ğelmişti siz Fransa’nın neresindensin benim tlf. 06 44 85 83 19 beni ararsanız size bazı şeyler sormak istiyorum ??

    YanıtlaSil
  65. Kimse aranmadimi acaba doktor kontrolü için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir bi umut bekledik ama arayan olmadi

      Sil
  66. Liste oluyor ona göre arıyorlar diye biliyorum bakalım bugün bende bekledim eşimi arasinlar diye aramadilar pazartesi salı aranacak diye demişlerdi yarın ararlar belki

    YanıtlaSil
  67. Arkadaslar sağlik kontrolu icin aradilar bizi baska aranan varmi

    YanıtlaSil
  68. Evet bizde arandik söylemiştim pazartesi salı günü arayacaklar herkesi diye ☺️ adamlar çalışıyor bekletilen perde sıraya göre aranıyor normal birer hafta gecikebilir. İnşallah vizeyide aliriz bian önce.. peki s ile Esra vize ilgilihanim birşey konustularmi benim eşime sadece pasaportunuzu içeri verdinizmi diye sormuslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dosyaniz nerde teslim ettinizmi dediler bende evet islem goruyor dedim haftaya cumaya randevu verdiler insallah saglik kontrolunden sonra hemen vizeyi verirler

      Sil
    2. İnsallahhhh herkes sevdiğine kavussun artık cok zorrr ♥️♥️♥️💞💞 insan düzenini kuramıyor geleceğe dair plan yapamior herşeyi bloke ediyor bu durum çoğu gitti azı kaldı ☺️🥰

      Sil
    3. İnsallah çoğu bitti azi kaldi

      Sil
  69. Haftaya cuma Dr kontrolü olacak olan varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben varim 12 martta sabah iki yere saglik kontrolu icin randevu verdiler

      Sil
    2. Eğer aynı gün vizeyi alırsanız mutlaka yazarmisiniz yada ne zaman teslim alırsanız mutlaka haber verin burdan olurmu lütfen

      Sil
    3. Tabiki mutlaka yazarim insallah ayni gun verirler

      Sil
    4. Mrb vizeyi alabildinizmi

      Sil
  70. 3 mart 2021 de doktor kontrolüne gittim . 5 martta onaylandı. Pasaportum kargoda şuan 🙏🏻 En kısa sürede sizlerinde güzel haberler almanız dileğiyle 🤍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler burdan güzel haberler okuyunca en az sizin kadar seviniyorum vallahi okadar cektikki Allah herkesi sevdiğine kavustursun

      Sil
    2. Birde Fransa'nın neresine ucacaksiniz Gökçe hanim

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻 🥰🥰
      Nice bölgesine nasipse

      Sil
    4. Allah sagsalim kavuştursun 🥰 mutluluğunuz daim olsun ve sakin gittiginizde çaresizliğe kapılmayın ilk zamanlar alışması zor ve size tek verebileceğim tavsiyem dil mutlaka öğrenin ilerde çocuk sahibi olduğunuzda çok geç kalmış olursunuz çocuk olmadan dili kavrayin. Başkasına muhtaç olmak çok zor olur en az B1 olmadan çocuk dusunmeyin. Yani bu herkese tavsiyem. Dil olmadan kendini dışlanmış hissediyorsun adapte olamiyorsun ne kültüre ne yaşama kendini eksik hissediyorsun ve hep bı güvensizlik oluyor

      Sil
    5. Gökçe hanim çok sevindim adiniza darisi basimiza artik 😊

      Sil
  71. Meraba bu pazartesi ve salı aranan oldumu

    YanıtlaSil
  72. Arkadaşlar bilgisi olan varsa yanıt verebilir mi? Ben arabayla gitmeyi düşünüyorum Fransa’ya 27 sinde inşallah Sırbistan Bulgaristan ve Slovenya’dan geçecegiz bi sıkıntı yaparlar mı yeni aldım vizeyi biliyorsunuz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk giris ucakla olmak zorunda diye biliyorum aracla degil yine sorun ama ilk giris ucakla demislerdi

      Sil
    2. İlk giriş uçakla direk Fransa gümrüğü olmalı diye biliyorum bende neden risk aliyorsunuzki uçakla gidin

      Sil
    3. Eşim ve ailesi araçla geliyorlar dönüş yaparken de hep birlikte gidelim dediler o sebebten

      Sil
    4. Riske atmayin binin ucaga gidin

      Sil
  73. merhaba arkadaşlar, benden uçak rezervasyonu istendi. tarih belirleme konusunda en geç ne zamana kadar bir gidiş tarihi seçilebiliniyor, bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde 3 ay icinde gidilmesi isteniliyordu ucak rezervasyonu isteyen olmadi

      Sil
    2. Benden bugün istendi, bu ne anlama geliyor sizce

      Sil
    3. Doktor kontrolündemi istendi yoksa Dr kontrolü sonrası konsolosluk mu arayıp istedi ben anlamadim

      Sil
  74. Benden bugün istendi bu ne anlama geliyor sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor kontrolündemi istendi yoksa Dr kontrolü sonrası konsolosluk mu arayıp istedi ben anlamadim

      Sil
    2. Ve Dr kontrolünü ne zaman gectiniz

      Sil
    3. Sizin ki farkliymis aile birlesiminde ilk defa duydum ben boyle istenildigini

      Sil
  75. Esra senin yarın saat kactaydi esimde yarın Dr kontrolüne gidecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat 9 ve 10 da randevum

      Sil
    2. Eşimin 9:45 ve 10:45 te.. yaz mutlaka gidip çıktıktan sonra merak ederim ben :) ismim Sinem bu arada bide konsolosluk Tan vize ile alakalı bişey ogrenirsende yaz olurmu

      Sil
    3. Memnun oldum sinem tamamdir 😊

      Sil
  76. Dr kontrolu de hanği belgeler isteniyr

    YanıtlaSil
  77. Arkadaslar iki randevuda cok hizli bitti 3 tane kagit verildiler biri bizde kalcak diger ikisi oturumda vericekmisiz bilgilendirme falan yaptilar 2.3 gune haber vercekler size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vize için degilmi 2 3 gün esinede öyle demişler Max 2 haftaymis vize alma süresi S(

      Sil

| Fait avec ❤️ en France