Recent Posts

Mutlu Bayramlar



Mutlu bayramlar herkese. Ben bu bayramı ailemle birlikte Türkiye'de geçiriyorum. Umarım sizler de ailenizle birlikte sağlıklı, mutlu nice bayramlar geçirirsiniz. 

Bu arada Fransa'daki hayat nasıl gidiyor? Son birkaç senede gidenler alışabildiler mi? Neler yapıyorsunuz, kurslara gidiyor musunuz? Uzun zamandır haberleşemedik, yorumlara yazarsanız sevinirim :) 

Biliyorum ben de bir süredir buralara çok sık uğramadım ama bu arada size yardımlarla ilgili birçok konu hazırladım. Bir aksilik olmazsa Mayıs ayı içinde konularım her pazartesi saat 10.00 civarında gelecek. Umarım ilginizi çeker, sorularınızı her zaman olduğu gibi bekliyorum, hepsini tek tek yanıtlamaya çalışacağım.

Şimdilik görüşmek üzere, hoşçakalın.


Paylaş:

Yorum Gönder

| Fait avec ❤️ en France