Recent Posts

Vinted - Ikinci el Kıyafet Alış-Verişi



Fransa'ya geldiğimden beri bir işte çalışmadığım için epeyce canım sıkılıyor. Hem evde oturmak hem de aile bütçesine katkıda bulunamamaktan dolayı üzülüyorum, sanki vaktim boşa geçiyor gibi hissediyorum. Evet her gün fransızca çalışmak ya da ev işleri gibi şeylerle günler geçip gitse de bu durum oldukça sıkıcı bir durum, hele ki daha öncesinde Türkiye'de yoğun bir tempoda çalışıyorsanız.

Ben de aile bütçesine ufak da olsa katkıda bulunmak için eşimin ve benim giymediğim kıyafetleri atmak ya da bağışlamak yerine satmaya karar verdim. Fransa'daysanız hergün televizyonda reklamlarını göreceğiniz Vinted adında bir uygulama yoluyla kullanmadığınız kıyafetleri, ayakkabıları, aksesuarlar satabiliyorsunuz ya da alabiliyorsunuz.

Bu uygulama Türkiye'deki dolap uygulamasıyla aynı mantıkta işliyor. Önceleri sadece Fransa'da kullanılabiliyorken şuan avrupaya açıldıklarını belirtiyorlar ancak ben şimdilik sadece Fransa içine satış yaptım.

Vinted uygulamasının internet sayfasına ulaşmak için şuraya tıklayabilirsiniz. Siteye satmak istediğiniz ürünü, markasını, modelini, rengini, bedenini, yeni mi eski mi, herhangi bir hatası, defosu var mı gibi bilgileri ekliyorsunuz ve sonrasında yüklediğiniz kıyafeti satmak için insanların bakmasını bekliyorsunuz. Eğer ürünü birisi beğendiyse siz ona bir fiyat teklif edebiliyorsunuz, ya da onlar sizinle pazarlık yapabiliyor. Kısacası eğer ürünü sattıysanız kargoyu alan taraf karşılıyor. Siz paketi en fazla 5 gün içinde gönderiyorsunuz ve ürün müşteriye ulaştığında paranızı alıyorsunuz.

Yaklaşık 2 ayda 200euro gibi bir para kazandım, evet çok büyük bir para değil ancak aile bütçesine katkıda bulunmak, market alışverişi yapmak gibi küçük alışverişlerde faydası oluyor.

Hatta şurada bahsettiğim dernekten beğendiğim ikinci el kıyafetleri ucuza alıp satarak sayfamı sürekli güncel tutuyorum. Evde otururken az da olsa para kazanmak, insanlarla konuşmak, pazarlık yapmak sizin için de bir uğraş olabilir diye siteyi size önermek istedim. Ya da beğendiğiniz bir kıyafeti alabilirsiniz, veya takas edebilirsiniz.

Hayırlı alış verişler :)

Aşağıdaki işinize yarayabileceğini düşündüğüm siteler hakkında yazdığım yazılara göz atmanızı da öneririm.

Vinted - Ikinci el Kıyafet Satışı
GEEV - Eşya Bağışı Sitesi
Fransa'da Sahibinden.com Muadili Leboncoin

Fransa'da ikinci El Ucuz Eşya adresi Emmaüs
Paylaş:

2 yorum :

  1. Merhaba bende bir vinted üyesiyim satış yapıyor Fransada yaşıyorum ama benim urunlerimi begenenlere ben anında teklif gönderemiyorum neden bilmiyorum ben begendigimde onlar anında teklif gönderebilir ama ben yapamıyorum neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Birisi sizin sattığınız ürünü beğendiğinde bildirimin üzerine tıklayın. Sonrasında "faire une offre" yazan yerden teklif gönderebilirsiniz.

      Sil

| Fait avec ❤️ en France