Recent Posts

Fransızca Öğrenmek için Online Kaynaklar



Kendi kendime fransızca öğrenmeye çalışırken bana faydalı olduğunu düşündüğüm online kaynaklardan bahsedeceğim biraz sizlere bugün. Az da olsa fransızca ve ingilizce biliyorsanız bugün bahsedeceğim kaynaklar sayesinde ve tabi ki sağlam bir çalışma temposuyla fransızcayı anlamaya ve konuşmaya başlayacaksınız.

Assimil Kolay Fransızca



Assimil cümle ezberleterek yabancı dil öğretmeyi amaçlayan dünyaca ünlü bir kaynak, bütün dillerin öğrenilmesi için setleri mevcut. Set bir kitap ve CD'den oluşuyor, kitabı okurken CD'den de aynı zamanda dinliyorsunuz, tekrar tekrar dinleyip bir yandan da sesli tekrar etmeye çalışıyorsunuz, kitapta cümlelerin türkçeleri de mevcut. Her hafta 1 ders bitirilmesi öneriliyor yani 1 hafta boyunca aynı derse sürekli çalışıyorsunuz. İlk 50 ders sonra ilk derse geri dönülüyor, artık elli dersi tamamen ezberlemiş olmanız bekleniyor ve soru cevap ya da sohbet şeklinde üniteleri tekrarlıyorsunuz.

Bu kitabın en güzel tarafı belli kalıpları ezberliyor olmanız. Tabi ki bu kaynak tek başına yeterli değil. Eğer kitabı internet ortamında isterseniz bana ulaşanlara bir şekilde gönderebilirim.

Memrise



Yine bütün dünyada kullanılan bir telefon aplikasyonu aynı zamanda da bilgisayarlarınızdan yararlanabileceğiniz bir kaynak. Asissimil gibi ezberleterek öğrenmeyi sağlıyor. Telefon aplikasyonu ücretli ancak şuradan ulaşabileceğiniz sitesi ile birçok özelliğini ücretsiz kullanabilirsiniz. Amacı kelime ezberletmek, dolayısıyla dil bilgisi öğrenemiyorsunuz. Bu da demek oluyor ki dil bilgisi öğreneceğiniz bir kaynakla birlikte kelime haznemizi bu site ile birlikte geliştiriyoruz. Birçok kez tekrar ettirdiği için kelimeleri kolayca ezberliyoruz. 

Lingolia



Bir dili doğru ve düzgün bir şekilde konuşmak için ihtiyacımız olan şey geniş kelime haznesi yanında dil bilgisi (fiil çekimi, cümle kuruluşu, kipler, edatlar, zarflar, sıfatlar, isimler...) Cümleyi kuramadıktan sonra bilenen kelimelerle ancak tarzanca konuşabiliriz. Şu aşamada gerçekten fransızca dil bilgisini A'dan Z'ye kısa kısa ve net bir şekilde anlatan bu site benim için gerçekten çok faydalı. Hala daha her gün girip yeni bir konu öğrenmeye çalışıyorum. Malesef site ingilizce, bu yüzden orta seviyede bir ingilizce gerekiyor. Siteye ulaşmak için şurdaki linke tuklayabilirsiniz.

Youtube Fransızca Kanalları



Youtube'da ingilizce, fransızca, türkçe anlatımlı fransızca öğreten kanallar bulabilirsiniz. Ben genellikle ingilizce veya fransızca olanları takip ediyorum, çünkü öğreten kişilerin ana dilleri fransızca olduğu için doğru bir aksanla konuşuyorlar. 

Youtube'da arama motoruna "Learn french with" yazarak herhangi bir kanala tıklayabilirsiniz. Aşağıda takipçisi yüksek kanalları bulabilirsiniz. Bütün kanalları takip etmek imkansız, içlerinden birini sürekli takip etmek daha faydalı olacaktır.

https://www.youtube.com/user/lsfrench
https://www.youtube.com/user/learnfrenchwithalexa
https://www.youtube.com/user/imagiers
https://www.youtube.com/channel/UCVgW9ZQaGBk6fsiPgE2mYDg


Alliance France - Fun Mooc A1 / A2 / B1 kurslar





Biraz fransızca biliyorsanız ya da yukarıdaki yöntemlerden en az birkaçı ile belli bir aşama kaydettiyseniz Alliance France'ın hazırladığı başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar olan kursları takip edebilirsiniz. Bu kurslar tamamen fransızca, eğlenceli bir dille size Fransa'da yaşamı anlatırken bir yandan da dilbilgisi öğretiyor. Her aşamada küçük küçük testler çözüyorsunuz. Özellikle Fransa'daki hayatı, haklarınızı, fransız yemek ve geleneklerini öğrenmeniz için oldukça faydalı bir kurs. Kurs bitiminde size bir sertifika veriliyor ancak internet üzerinden olduğu için pek de bir geçerliliği yok. Kurslara ulaşmak için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.


Kendi kendinize günlük yapabilecekleriniz

Bütün bu kaynakları bir günde çalışmak, öğrenmek, ezberlemek tabi ki imkansız. Her gün bir hedef belirleyip bu hedefe ulaşmadan günü bitirmemek en önemlisi, yani mutlaka az da olsa her gün çalışmak sizi amacınıza bir adım daha yaklaştıracaktır. 

Yukarıdakilerin dışında her gün en az fransızca bir yayın izleyebilirsiniz, başlarda fransızca alt yazılı izlerseniz cümle yapısı ve kelimeleri öğrenebilirsiniz. 

Hergün fransız gazetelerinden birine göz atıp en az bir haberi okumaya çalışabilirsiniz. Sesli okumalar yaparak aksanınızı düzeltebilirsiniz.

Fransızca müzik dinleyip sözlerini çevirmeye çalışabilirsiniz. 

Fransız youtuberları izleyebilirsiniz. Abone sayısı oldukça yüksek olanlar güzel videolar yapıyor. 

Herşey bizim elimizde... Ben Fransa'ya geldiğimden beri elimden geldiğince her gün en azından fransızca öğrenmek adına az da olsa birşeyler yapmaya çalışıyorum. Bu yorucu, zorlayıcı, emek ve motivasyon gerektiren bir süreç... Hepimize kolay gelsin. 

Paylaş:

150 yorum :

  1. Merhabalar,

    Verdiğiniz kaynaklar için teşekkürler. Ben de Fransa'da yaşıyorum. Buraya henüz yeni geldim. Fransızca'yı yeni yeni öğreniyorum. Yararlandığım bir kaç kaynak var burada paylaşmak istiyorum.

    https://www.lawlessfrench.com/ (İngilizce üzerinden anlatıyor ancak seviyelere göre ve basit bir şekilde açıklıyor. Dilbilgisi konusunda bayağı faydalı)
    https://www.linguasorb.com/french/verbs/conjugation/etre/ Fiil çekimlerine buradan bakıyorum.

    Sözlük olarak beğendiğiniz bir site varsa öğrenmek isterim. Ben Linguee ve Reverso'yu kullanıyorum ama ikisi de tek başına yeterli olmuyor maalesef. Birlikte kullanıyorum genelde.

    İyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yorumunuz için teşekkür ederim, yardımcı olabiliyorsam ne güzel :)

      Türkiye'den Fransa'ya gelirken bütün hayatımızı değiştirmemiz bir yana çok zor bir dili de öğrenmek zorundayız. Verdiğiniz sitelere bakacağım, siteye uğrayanlara da yardımcı olacağını düşünüyorum.

      Sözlük konusunda ben fransızca-ingilizce çeviriyle birlikte mutlaka fransızca-türkçe çevirisini de yapıyorum. Özellikle http://www.fransizcasozluk.net/ ince nüansları ve aynı kelimeyle türetilmiş farklı anlamlara gelen kelimeleri de birlikte çevirdiği için faydalı buluyorum. Sizin de işinize yarayabilir.

      Fiil çekimleri için ise https://www.vatefaireconjuguer.com/ sitesini kullanıyorum. Yine bu sitenin aplikasyonunu telefonuma indirdim, her yerde kolayca bakmak için iyi oluyor :)

      Özel değilse siz hangi şehirde yaşıyorsunuz?


      İyi günler size de, görüşmek üzere.

      Sil
  2. merhabalar, kolay Fransızca setini bana ulaştırabilirseniz çok memnun olurum. Afrika da çalışıyorum. Dili fransızca. çok ihtiyacım var bu şekildeki bir kaynağa. hakangungor043@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hakan bey, fransızca setini indirebileceğiniz linki mail ile ilettim. Kolay gelsin.

      Sil
    2. Hocam bana da mail atarsanız çok memnun kalırım. İngilizcem de a2 seviyesinden ibaret olduğu için çok zorluk çekiyorum. ylmzyrn@gmail.com çok teşekkürler.

      Sil
    3. Merhaba, size de iletiyorum.

      Sil
    4. Selamlar hocam rica etsem bana da gönderir misiniz? Mail adresim 27osman88@gmail.com teşekkürler şimdiden

      Sil
  3. şimdiden çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kızım 6 yaşında ilkokula burda başlıyacağı için birlikte geldik.Onun kabusu okulda devam ediyor aslında pek umudum yok,o öğreniyor mu anlamış değilim ve kendimi resmen bir boşlukta hissediyorum.Sizden ricam fransızca setini bana da mail yoluyla iletmeniz mümkün mü? sevgiler aylinyucedag@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin hn merhaba, kızınız için endişeniz olmasın daha 6 yaşında, çok kolay öğrenecektir.

      Siz kendinizi kurtarmaya bakın, eğer imkanınız varsa başlangıç için kursa gitmenizi öneririm. Yoksa da OFII kursu yanı sıra Pole emploi'ya kayıt yaptırıp dil öğrenmek istediğinizi belirtirseniz sizi ücretsiz kursa yönlendireceklerdir.

      Ayrıca fransızca setini mail adresinize ilettim. Yardımcı olabileceğim başka bir konu olursa mutlaka bana yazın, sizi çok iyi anlıyorum. Zamanla her şey yoluna girecektir, motivasyonunuzu kaybetmeyin. Sevgiler

      Sil
    2. Bende ôyleyim fransaya yeni geldim 2 ay oldu o kdr zor geciyor ki herseye yabanci olmak hasta oldugumda derdimi anlatamamak lutfen banada yardimci olun lutfen mesajima donun setinizi bende istiyorum cuneyta074@gmail.com

      Sil
  6. Bende yeni fransanya geldim bu dili ogrenmek icin bana da linki yollarmisin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail atabilir misiniz, buradan göndermem mümkün değil. Teşekkürler

      fransahayali@gmail.com

      Sil
  7. Merhabalar. Oncelikle paylasimlariniz icin tesekkurler. Rica etsem bana da yollar misiniz fransizca setini? Cok tesekkur eder iyi gunler dilerim
    ghanavci7@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yazılarımın işinize yaraması süper, rica ederim. Şu korona günleri geçtiği zaman devam edeceğim, öncelik sağlık. Fransızca setini size wetransfer yoluyla ilettim. Şimdiden kolay gelsin. İyi günler size de.

      Sil
  8. merhabalar kolay gelsin. ben de kendi çabalarımla dili öğrenmeye çalışıyorum paylaşımlarınız çok yardımcı oluyor çok teşekkür ederim :) rica etsem seti bana da gönderebilir misiniz acaba? şimdiden çok teşekkürler habilcinbas@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabi ki eğitim setlerini size wetransfer yoluyla ilettim. Şimdiden kolay gelsin:)

      Sil
  9. merhaba kolay gelsin ben de kendim bişeyler öğrenmeye çalışıyorum assimili bana da yollar mısınız?
    iscanberfin@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, wetransfer ile size de ilettim. Kolay gelsin.

      Sil
  10. merhaba, çok teşekkürler paylaşımlarınız için. Ben de Fransızca öğreniyorum. Kitabı bana da gönderebilir misiniz acaba? handekapkac@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Lutfen setinizi banada yollayin nerden ogrenmeye baslicam hic bilmiyorum bana bi yol gosterin

    YanıtlaSil
  12. Buda email adresim cuneyta074@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, seti mailinize ilettim, wetransfer linkine tıklayarak indirebilirsiniz. Kolay gelsin

      Sil
  13. Merhaba setinizi banada gönderebilirmisiniz. Fransa’da yaşıyorum ve geliştirmek istiyorum. Mailim vural.ayse@hotmail.com. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. lutfen banada link atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana mailinizi iletir misiniz link atabilmem için?

      fransahayali@gmail.com

      Sil
  15. Merhaba banada gönderir misiniz çok teşekkürler şimdiden. kurtfidan23@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhablar fransızcaya çok büyük hayranlığım var ve öğrenmek istiyorum banada setınızden gönderir misiniz?

    E-posta adtesim:esmaaltunbas.2006@gmail.com
    ������

    YanıtlaSil
  17. Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar, rica etsem seti bana da gönderir misiniz? Şimdiden çok teşekkür ederim
    Kolay gelsin
    yazarelifnur@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhaba fransa'da yaşıyorum dili de öğrenmeyi çok istiyorum rica etsem seti mailime atabilirsiniz Aydemiro787@gmail.com şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  20. merhada rica etsem seti benim mailime gondere bilirmisiniz mhmdcacan@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Selamlar yazdığınız engin bilgiler için teşekkür ederim.Seti bana da atabilme şansınız var mı acaba ?

    crestofix@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yorumunuz için teşekkürler. Seti wetransfer ile ilettim. kolay gelsin.

      Sil
  22. Merhaba, Fransızca hakkında hiç bilgim yok ama öğrenmek için çok heyecanlıyım. Rica etsem bana da kitap setini mailler misiniz? nourbintimourad@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Seti size wetransfer yoluyla ilettim. Kolay gelsin şimdiden :)

      Sil
  23. Rica etsem bana da gönderebilir misiniz emekleriniz için şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim tülay.aynli4@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba rica etsem kitap setini bana da atabilir misiniz şimdiden emekleriniz için teşekkür ederim tulay.aynli4@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Tülay,
    Seti size wetransfer ile ilettim. Kolay gelsin şimdiden.

    YanıtlaSil
  26. Rica etsem bana da kitap setini mailler misiniz?

    selincansu84@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. ben de fransa hayali kuruyorum. rica etsem bana da kitap setini mail atar mısınız? drenginkut@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, wetransfer ile ilettim. Kolay gelsin

      Sil
  28. Merhabalar, doktora tezim için fransızca öğrenmem gerekiyor rica etsem bana da kitap setini atar mısınız? Şimdiden teşekkür ederim. mervekcmnn@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve, seti wetransfer ile ilettim. Kolay gelsin.

      Sil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba, fransızca setini bana da gönderebilir misiniz? Teşekkürler :)
    balzamin59@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cocochanel, wetransfer yoluyla ilettim seti. Bon courage :)

      Sil
  31. Merhaba. Assimili e postama gönderebilirseniz çok sevineceğim ��
    Necmiyekoca@outlook.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, assimil setini bana da gönderebilir misiniz rica etsem? Şimdiden çok teşekkürler.
    dr.aleynanurdiken@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aleyna, seti size ilettim. Kolay gelsin şimdiden.

      Sil
  33. Seti mailime atarsanız çok sevinirim alihaydarc49@gmail.com mail adresin kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, wetransfer ile ilettim. Kolay gelsin size de.

      Sil
  34. Merhabalar bana da iletebilir misiniz. Şimdiden teşekkürler :).
    erman.yall@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Erman, size de ilettim, şimdiden kolay gelsin :)

      Sil
  35. Merhabalar bana setin linkini atabilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler cbk.adm@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. assimilin bu kaynağını hiç bir yerde bulamadım banada yollayabilir misiniz ayrıca ingilizcenide ilerletmeye çalışıyorum sizde var mı burakylmzsy@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. assimilin bu kaynağını hiç bir yerde bulamadım banada yollayabilir misiniz ayrıca ingilizcenide ilerletmeye çalışıyorum sizde var mı burakylmzsy@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Seti size wetransfer ile ilettim. İngilizce olanı malesef bende de yok...

      Sil
  38. Merhaba, ricam etsem seti bana da iletebilir misiniz? :)
    Şimdiden çok teşekkürler 🙏🏼
    ozgeebahar@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Çook teşekkür ederim gerçekten. Kitap harika görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bi sonraki mesajinizi fransizca yazarsiniz :)

      Sil
  40. Merhaba Fransızca öğrenmek için internette gezinirken sayfanızı gördüm . Linki bana da yollarsanız memnun olurum 🙂 mail adresi yasinci78@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. merhaba. ben de fransızca dilini öğrenmeye çalışıyorum paylaşımlarınız için teşekkürler :) rica etsem seti bana da gönderebilir misiniz acaba? şimdiden çok teşekkür ederim. melisyavuzz@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkürler, seti size ilettim.

      Sil
  42. Merhaba,ben de fransızca öğrenmeye çalışıyorum ve oldukça disiplin isteyen bir süreç.Araştırma yaparken blogunuzu buldum ne mutlu bana.Rica etsem eğitim setini bana da mail atabilir misiniz? othh1@outlook.com adresim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sabır isteyen bir süreç :) seti ilettim, şimdiden kolay gelsin.

      Sil
  43. Merhaba, yazınız benim için faydalı bir rehber oldu. Rica etsem eğitim setini bana da gönderebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.
    seker.sehriban@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için, seti ilettim umarım faydasını görürsünüz.

      Sil
  44. Merhabalar,
    Paylaşımlarınız için çok teşekkürler bir çok kişi için faydalı olduğuna eminim.
    Fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim.
    Iyi günler dilerim
    ryesil35000@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Merhabalar,
    Paylaşımlarınız için çok teşekkürler bir çok kişi için faydalı olduğuna eminim.
    Fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim.
    Iyi günler dilerim
    ryesil35000@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, seti ilettim. Umarım siz de faydasını görürsünüz.

      Sil
  46. Merhaba,
    Ben de Fransa'nin Colmar sehrinde yasiyorum.
    Oncelikle paylastiginiz icerikler cok faydali, cok tesekkur ederiz.
    Benim durumum da tam olarak sizin gibi. Kendime bir ugras ariyorum, bir is. Turkiye'deki tempolu hayattan sonra bosluga dusmus hissediyorum. Ben sizin is bulup bulamadiginizi merak ettim. Belki bizi de yonlendirebilirsiniz diye.
    Bunun disinda bana da assimil i yollayabilir misiniz?
    zeynepaydin6789@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sizi çok iyi anlıyorum, Türkiye'deki onca tempodan gelip evde oturmak can sıkıcı. Size umut olsun 1 seneden beri çalışıyorum. Çare işçi bulma kurumunun ve interimlerin kapısını aşındırmak.
      İlginizi çeker mi bilmem ancak Fransa'da uzun zamandır iş bulamayan, zor durumda olan kişiler için "SIAE" dedikleri maksimum 24 aya kadar (4 ayda bir kontra yenileniyor) kontrat yapılan atölyeler var, öyle çok iyi fransızca falan da beklenmiyor. Colmar'da da bu tip birçok atölye var. Bu konuda bir yazı yazmam gerek sanırım, birçok detay var söylenmesi gereken :)
      Seti ilettim bu arada. Şimdiden kolay gelsin.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  47. mahirturhan47@gmail.com Rica etsem bana da gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  48. Merhabalar,

    İlettim seti size.

    YanıtlaSil
  49. eczelifbozkurt@gmail.com paylaşımlar için çok teşekkürler rica etsem bana da gönderebilir misiniz

    YanıtlaSil
  50. Merhabalar fransızca setini bana da iletebilir misiniz rica etsem ?
    Teşekkür ederim.
    caglar.cilek@gmail.com

    YanıtlaSil

  51. Merhabalar,
    Fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim.
    Kadercanaydin17@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. merhaba, fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim. Çok teşekkür ederim.
    ebruyaren999@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. merhaba, fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim. Çok teşekkür ederim.
    mahirmete25021989@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, wetransfer ile gonderdim size, kolay gelsin simdiden.

      Sil
  54. Fransa hayali,siz Fransızca kaçıncı seviyedesiniz ve ne kadar sürede ogrendiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyemi olcmek icin hic sinava girmedim o yuzden tam olarak bilmiyorum, sanirim en cok uzerine dusup calistigim donem geldigim ilk seneydi.

      Sil
  55. Merhaba fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirmisiniz. Şimdiden teşekkürler.
    sadikg637@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Rica etsem banada yollayabilir mısınız raul_307_76@hotmail.com yeğenim fransızca okuyor yardımı olacaktır yollarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, wetransfer ile iletiyorum.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim tuttuğun altın olsun iyi akşamlar:)

      Sil
    3. Şey baktım ama gelmemiş:(

      Sil
    4. Ya kusura bakmayın size zahmet olacak ama bana gelmedi birşey:(

      Sil
    5. Abicim özür dileyerek yazıyorum gelmedi bir Şey yollarsanız çok sevinirim raul_307_76@hotmail.com

      Sil
    6. Tekrar bakabilir misiniz rica etsem?

      Sil
  57. merhabalar rica etsem bana gönderebilir misiniz?
    teşekkürler,
    gamzeagil@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Merhaba. Kolay Fransizca kitabi nasıp elde edebilirm? Fransada yasiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mailadresinizi iletirseniz size de gonderebilirim.

      Sil
  59. Ben de assimil in setini sizden alabilir miyim lütfen halil00070@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhabalar,

    Paylaşımlarınız için çok teşekkürler

    Fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim.

    ismailgezici@yahoo.com

    Iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  61. Merhaba hocam nasılsınız müsaitseniz bana gönderir mısınız rica etsem maksim_stefanovic@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok tesekkurler. Size de iletiyorum seti.

      Sil
  62. Iyi aksamlar,

    Paylaşımlarınız için çok teşekkürler

    Fransızca öğrenim setini bana da gönderebilirseniz çok sevinirim.

    ahmet42_493@hotmail.com
    Iyi aksamlar kolay gelsin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Wetransfer ile iletiyorum, size de iyi aksamlar dilerim.
      Simdiden kolay gelsin.

      Sil
  63. Fransa hayali tef sınavı nedir? Siz bu sınava girdiniz mi? Bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      TEF sinavi yani Test d’évaluation de français, fransizca seviyenizi belirlemek icin yapilan bir sinav. Bu sinav Fransa makamlari tarafindan taniniyor, ornegin vatandaslik basvurunuzda bu sonucu kullanabildiginiz gibi, bir universiteye de kaydolmak icin yeterli oluyor. Ben bu sinava girmedim, malesef cok bir bilgim yok ancak arastirdigim kadariyla, sinav asagidaki 4 asamadan olusuyor. Siz bu sinava girmeyi mi dusunuyorsunuz? Belki tecrubelerinizden faydalanabiliriz girerseniz :)

      Compréhension écrite : 60 min – 50 questions
      Compréhension orale : 40 min – 60 questions
      Expression écrite : 60 min – 2 sujets à traiter
      Lexique et structure : 30 min – 40 questions
      L’épreuve d’Expression orale (15 min – 2 sujets à traiter) est facultative

      Sil
  64. merhabalar! Assimil kitabını bana da iletebilmeniz mümkün mü acaba? Katkılarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mail adresinizi iletirseniz seti size de gonderebilirim.

      Sil
  65. iyi gunler
    seti bana da gonderebilir misiniz?
    balikcimuhammed95@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Assimi PDF setini gönderebilir misiniz
    Rica etsem ycelik320@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Merhaba, Assimil kitabını bana da iletebilmeniz mümkün mü acaba? Teşekkür ederim. ayseyarenaltintas@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba, Assimili bana da iletebilir misiniz? Teşekkür ederim. canseliyidogan@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, gec oldu ama ilettim size de. Kolay gelsin.

      Sil
  69. merhaba banada yollayabilir misiniz rıca etsem eğer yollarsanız çok sevinirim göndermiştiniz sanırım ama bilgisayar bozuldu gitti dosyalarım abi teşekkür ederim raul_105@hotmail.com hayırlı akşamlar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tekrar, gecmis olsun. Yeniden ilettim size. Iyi aksamlar size de

      Sil
  70. Merhaba assimili bana da yollayabilir misiniz @akinciaysebetul@gmail.com şimdiden çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  71. Merhaba, mümkünse kolay fransızca setini bana da gönderebilir misiniz? sekerccuma@gmail.com
    Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  72. merhaba biraz gec yazilmis bir mesaj ama assimil in kitabini benim mail adresime de iletebilir misiniz umarim bu yorumu gorursunuz mail adresim: duyguyalcin.001@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. merhaba. assimil setini bana da atabilir misiniz? şimdiden teşekkür ederim. mailim: habip_kandemir@outlook.com

    YanıtlaSil
  74. Merhaba assimil setini banada göndere bilir misiniz rica etsem mail: gkhn.cyln6868@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mail ile ulaşmıştınız sanırım, seti iletmiştim. Umarım faydası olmuştur setin :)

      Sil

| Fait avec ❤️ en France