Recent Posts

Bu Blogu Neden Açıyorum?



Merhabalar,

Fransa hayali blogunu açmaktaki amacım daha çok evlilik yoluyla ve fransız vatandaşı olmayan birisiyle evlenen kişilerin geçtiği aşamalara değinmek, bir nebze olsun benimle aynı durumda olanları bilgilendirmek. İnternette malesef bu konuda çok az ve çoğunluğu da faydasız olan bilgiler var.

Genellikle ise, fransız vatandaşıyla evlenmiş kişilerin verdiği bilgileri bulabiliyoruz.
Fransa'ya gelmenin en kolay ve kısa yolu bir fransız vatandaşı ile evlenmek ve biliyorum ki bir o kadar da Fransa'da yaşayan ve türk vatandaşı olup sadece oturumu olan kişilerle evlenenler de var ve ne yapacaklarını muhtemelen bilmiyorlar. Sadece sabrediyorlar.

Ben Fransa'ya geleli çok kısa bir süre oldu ancak aşamalar o kadar uzundu ki bir çoğunu hatırlamak için uğraşacağım. Umarım yazılarım sizlere faydalı olur ve önünüzdeki adımları daha net görebilirsiniz.

Bu blogu açmamın bir diğer nedeni ise, genel olarak Fransa ve yaşadığım bölge hakkında ufak tefek bilgiler vermek. Becerebilirsem tatlılarından, tatil günlerine, gelenek ve göreneklerine değinmek. Buraya adaptasyon sonrası ise günlük hayatımdan kesitler paylaşmak istiyorum.

Şimdiden yazılarımı okumaya başladığınız için teşekkür ederim :)

___________________________________________________________

***Aşağıda Fransa aile birleşimi vizesi ile ilgili paylaştığım konuların hepsinin linklerini toplu bir şekilde kolaylık olması için sırasıyla ekliyorum, üzerlerine tıklayarak okuyabilirsiniz.
  1. FRANSA GERÇEKTEN HAYAL MI?
  2. FRANSA'DA YAŞAYAN ANCAK FRANSIZ VATANDAŞI OLMAYAN BIRIYLE EVLENMEK
  3. CERTIFICATE DE CAPACITÉ À MARIAGE (CCAM), YANI EVLENME EHLIYETI
  4. LA TRANSCRIPTION DE L’ACTE DE MARIAGE VE FRANSIZ AILE CÜZDANI
  5. FRANSA'DAKI TÜRK VATANDAŞI ILE EVLILIK VE VIZE SÜRECI
  6. FRANSA'DAKI TÜRK VATANDAŞI ILE EVLILIK - VALILIKTEN RED ALMAK VE SONRASI
  7. FRANSA AILE BIRLEŞIMI VALILIK ONAYI SONRASI
  8. FRANSA'YA GELDIKTEN SONRA OFII EVRAK GÖNDERIMI
  9. FRANSA'YA GELDIKTEN SONRA OFII GÖRÜŞMESI
  10. EHLIYET (SÜRÜCÜ BELGESI) DEĞIŞIKLIĞI - FRANSA
  11. FRANSA SAĞLIK SISTEMI - CARTE VITALE NASIL ALINIR
  12. OFII FRANSA UYUM EĞITIMI
  13. Fransa'da Oturum Kartı Almak (Première demande de titre de séjour)
Paylaş:

2 yorum :

  1. Yazılarınızın tamamını okumadım ama böyle bir sayfa bulduğum içi çok sevindim. Ben de sizin geçtiğiniz yollardan geçeceğim, çokca faydası olacağına inanıyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, gelmeden önce pek bilgiye ulaşamadığım için bu blogu yazmaya karar verdim. Şimdi başkalarına yardımcı olduğumu görünce çok mutlu oluyorum. Umarım çabucak gelirsiniz :)

      Sil

| Fait avec ❤️ en France